söndag 27 december 2015

Snö!!! Samt lite spel och Stc

Så kom säsongens första snö. Urgh gillar det inte men får vara glad för att det ändå dröjt så här pass länge innan det kom. Dottern och jag tog oss en skön men jobbig promenad då inget var plogat. Bara gott komma ut i dagsljus samt gott röra på sig.
På kvällen hade vi spelkväll i familjen. Vi spelade a ticket to a ride och tärningsspelet 10 000. Dotterns sambo packade under tiden då han i morgon reser till LA, San Fransico och Las Vegas i 14 dagar. Men man får säga att det är mysigt att umgås med spel, det är så mysigt när alla är samlade och umgås utan telefoner.
Sen gjorde jag slag i saken. Jag köpte mig ett halvårskort på gymmet. Jag har aldrig tränat så lite som denna höst/vinter. Varför vet jag inte egentligen mer än att jag haft långa dagar på arbetet och att mörker inte gjort mig piggare direkt. Jag gillar ju egentligen att springa och helst utomhus men nu får jag väl se till att springa inomhus i allafal. Egentligen ogillar jag gym då jag är så klent byggd och dåligt musklad vilket gör att gym är det jag behöver men undvikt. Nåja nu får jag se till att använda kortet och om vindarna blåser från rätt håll imorgon kväll tänkte jag prova gymmet...tror jag... :) Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar