söndag 13 december 2015

Slapparsöndag

Skön sovmorgon och lussefika med familjen. K's goda saffransbigotti satt fint efter kaffe och skinksmörgås. Efter det hämtade vi upp en vän och tog en skön men kylig promenad på berget.
Efter promenaden tvingade vi med vår söner på söndagsfika :) och ja vi gick till Redfellas men nej idag stod jag emot den giftigt goda gangstalatten de har( bild ovan), lovar jag tog en helt vanlig "slät" kopp. 
Kattbild är ifrån dotterns rum hos oss. De har ju flyttat in till oss medan de renoverar sitt boende och med dem kom även en stor del av deras bohag, men hon blir så glad när vår katt KF lägger sig hos dem och i helgen var min syster hos mig och deras katt och även syrrans katt hoppade upp i deras säng. Mest för att syrrans katt är väldigt fascinerad av vår katts päls! Hon kör in sin nos i hans fluff och gosar och vår katt bara tittar och undrar vad som sker. Nu avrundar vi i soffan min love och jag och laddar för nästa vecka. Inte klokt att det är jul strax. Känner ingen julstämning vilket är bra i mitt fall :) som inte gillar julen och det här med att köpa julklappar. Anyway Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar