onsdag 30 december 2015

Mys på stan

Sista arbetsdagen för året gjord. Akuta patienter och ingen lunch men allt flöt på. Nu har jag bara kvar göra inventeringen inför nya året, allt oöppnat förbrukningsmtateriel skall räknas och inköpspriser anges. Vi har påbörjat den redan och med vi menas då inte jag utan övrig personal som har gjort ett bra teamwork. När så dagen var slut så gick vi och fikade ( jag tog ett glas vitt) med det " gamla vänskapskretsen. Jättekul då jag inte knappt minns när vi gjorde det sist. Visserligen var inte allas barn med men så gott ändå. Nu laddar vi för nyår imorgon, som vi kommer ha här. Jag är härligt urkopplad. Har inte deltagit i planering något, love it. Ja får väl panikstäda imorgon men det får väl anse ok med det. Är bara glad jag slipper handla/laga mat. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar