lördag 20 september 2014

Holy macaroni vilken dag

KF lade sig helt sonica på min laptop igår kväll. Tydligt att det var färdigsurfat för mig.
I morse tidig start. Jag ingår ju i juniorkommitten på sonens golfklubb och vi höll i juniorernas golfavslutning med en tävling, mat, priser, utmärkelser och medan juniorerna tävlade höll vi ett möte.
Tur med väder och vind och vilken uppslutning av både barn och föräldrar.
När det var avklarat efter lunch for jag till min bror som arbetar på Volvo och de hade öppet hus. Det var kul att vara där i exakt samma fabrik jag arbetade i för ca 20 år sedan innan jag läste och bytte karriär.
Jag fick även ett par golfskor för 2 bullar :) som fanns kvar i shopen. Det var ett par som hade 2 olika storlekar men som fungerar om man lägger i en sula i dem. För 2 kanelbullar är det ok :)
Ja efter Volvo besök upp på stan och köpa långärmade tröjor åt sonen som vanligt växt ur allt. När det var klart var det fika på staden med en vän i troligen den sista sommardagen för året. Jättevarmt och många satt i shorts/klänning/ t-shirt. Otroligt för årstiden och imorgon vankas det regn, blåst och kyla.
Makrn skickade en bild på Kazakhstans egna cola. Imorgon bitti tidig start igen då sonen med sin tränare och sin träningsgrupp skall åka till en grannstad för spel. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar