fredag 19 september 2014

Karlsborg ToR

Efter jag släppt sonen på skolan i morse körde jag till först Mölltorp och till min sköterska och hämtade nykokta kräftor. Blir mums. Sen åkte jag vidare till Karlsborg och mina forna arbetskamrater.
Dimman var massiv. Bild ovan när jag åkte till Karlsborg och bilden samma ställe när jag åkte hem från Karlsborg nedan.
Så kul träffa det underbara gänget. Fantastiska människor och träffa dem är som att komma hem till sin familj på ett sätt. Hann fundera på hemvägen hur man ofta i livet prövas svårt, man kan verkligen fundera över varför skall man när man är drabbad av något prövas ännu hårdare? Livet är sannerligen inte snällt mot människan ibland. Samtidigt prövas  nog de flesta människor svårt någon gång i livet. Men funderar ändå varför svåra motgångar måste anhoppas ungefär samtidigt. Eftermiddagen bjöd på på sensommarvärme  och strålande sol. Blev AW för mig och väninnan på torget i solen innan vi åkte hem för avsluta kvällen med lite BBQ. Nästa vecka ska ju hösten infinna sig med kyla och rusk enligt prognos. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar