måndag 29 september 2014

Uj vilken dag

Idag var jag ensam på arbetet. En måndag efter helg =ringer extra mycket. Hade några patienter uppsatta då jag inte ringde bort alla patienterna igår och sen skulle allt annat göras också som fodras i verksamheten. 
Maken som åker till Italien imorgon och behövde träna blev låst med mig att svara i telefon och sen kom det data grejer som han fick koppla in. Det var någon batteribackup ifall man får plötsligt strömavbrott och någon annan mojäng som skulle öka på hastigheten mellan datorerna tror jag. Ja så det fick maken hålla på med, båda blev vi stressade och frusterade. Sen i kväll måste vi tillbaka till arbetet och göra månadsrapporterna då det är maken som gör dem och inte jag. Så han får göra ekonomin en dag kort på månaden då han som sagt reser ut imorgon till Italien.
Nu vankas juniorkommitte möte och maken försöker slå några bollar i kvällsskymningen under tiden. Bättre än inget men långt ifrån den träningen han hade behövt egentligen och packa... Ja han har ju natten på sig. Flyget går ju först imorgon. Another day in paradise. Go' kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar