tisdag 23 september 2014

I tinget igen

I dag var det dags för rättegång igen, sviter efter vår påkörningsolycka mars föra året. Nu var det om förtal då han som körde på oss hittade på en otrolig historia hur mina skador egentligen skulle uppstått.
När man kommer dit får man läsa på en tavla i vilken sal ens mål är i. Många tragedier som utspelas här.
Min utiskt idag medan jag väntar på att få komma in i rättsalen som vittne. Jag var kallad, polis på olycksplatsen var där och ambulanspersonal och polisens utredare. De kändes som bra stöd.
Många tragedier som avhandlas och man  undrar över intrigiteten. Sekretess har man inte blev jag upplyst om när jag påtalade detta. Sedan strul i 2 dagar med försäkringskassan som det blev ordning på på sen eftermiddagen men fakturor skulle nu skrivas ut och skickas för dessa 2 dagar. Klar vid 18.30 på arbetet sedan åkte vi och hämtade min far på hemmet och så åkte vi till restaurang kryddan för kvällsmat. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar