onsdag 17 september 2014

Intensiv dag

Idag hade vi patienter fram till lunch och sedan stressade jag och söta sköterskan upp till vårt sjukhus för lite kurs med sömnenheten och ett labb.
Vi sladde in en 5-10 minuter sent men missade inget. Vi hann även få i oss lite tilltugg innan det drog igång. Rummet var litet, syrefattigt och varmt.
Väl där uppe får jag bild att min bedtällda ved har levererats. Tänkte väl inte att det skulle komma samma dag :) så då har jag lite att roa mig med till helgen. Det är som svärfar säger" ved värmer många gånger"
Maken skickade lite bilder från Kazakstan. Alla lyktstolpar där han är har dessa blomsterbollar på sig.
Här är hans utsikt från sitt hotellrum över något nöjesfält. Kazakstan är ekonomiskt starkt berättade maken innan han åkte dit.i går  " fyllde" bloggen 2 år. Trodde väl aldrig att jag skulle skriva dagligen i 2 år men det har det blivit i princip varje dag sen jag började. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar