tisdag 9 februari 2016

Fetisdagen

Arbetskamraterna överraskade oss med superfina semlor idag till fikat på självaste fetisdagen.
Jättemumsiga semlor med mycket god fyllning och mycket grädde. Man blev så mätt att man stod sig hela dagen :)
Maken skickade lite bilder från Sydafrika. Här med caddien LU på bagen. Caddien är inte mycket större än bagen.
Vackra omgivningar runt banan. Det är det väldigt ofta faktiskt. Nästan det bästa med golf, allt det vackra.
Ja så heter nog golfklubben. Maken skrev inget om det men jag tänker till med " njuren" ;) när jag läser detta.
Om det är samma sjö som den vid golfbanan låter jag vara "osagt" men denna vy ska vara från hans hotell och som ligger 10 min från banan.
Detta är hans hotellrum denna veckan. Ser mysigt ut. Rustikt och " afrikanskt lantligt" finns det ens en sådan benämning? Nåja, tror ni förstår vad jag menar.
Detta är då hans balkong och utsikt från den. Härligt. Kanske skulle följt med? Nä, har ju sagt aldrig Sydafrika och känns så än, fast alla säger ( och det ser) att det är så vackert där. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar