söndag 28 februari 2016

Nya fransar

Handling vid boarder shop på danska sidan. Vi handlade klart både för vårt kalas och våra vänner fick allt sitt handlat också. Perfekt och smidigt.
Sen hemåt. Dimman låg tungt över Öresundsbron.
Men det spricker upp lite när vi lämnat Danmark och liten solstrimma ses.
Dags för nya fransar. Vet inte när jag gjorde dem sist?! Men absolut dags för påfyllnad eller vad tycker ni? :)
Tappat mycket men säkert 1 1/2 -2 mån sedan jag fyllde på tror jag.
Så nya 12mm volymfransar på plats.
Så skönt. Det är lite beroende framkallande. Lite som botoxen som jag måste se till få påfyllt innan mitt kalas 1 april.
Sen var det dags ge den vårtrötta och blek skrynkliga hyn en AHA syra omgång. Det blev Mene& Moy fantastiska produkter. Framtagna av en brasiliansk plastikkirurg och en amerikansk hudläkare. Dyra produkter med är verkligen prima för återuppliva hyn så man får glans,spänst och fräschör nu när man ser som värst ut när den starka solen imte skonar en enda blekblemma i ansiktet.
Hade sällskap i sängen på förmiddagen av först KF och sedan dottern och därefter sonen. Älskar just söndagen att ligga i min morgonrock större delen av dagen och bara va'. Känner av allergin :( ögon bränner och näsan rinner. Summering en bra helg med goa vänner i härliga Danmark. Avslutade helgen med att vi var till svärfar och firade honom när han fyllde 69 år. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar