söndag 14 februari 2016

Happy Valentine och LV present

Maken är för snäll. Skickade mig en alla hjärtansdag bild från Johannesburg....
Sen skrev han att det var min alla hjärtans dag present.... Precis innan på morgonen så sa jag till dottern att vi inte byter presenter och så kom dessa bilder ett par timmar senare. Ja, han visste att jag ville ha den clutchen " Favorite i LV monogram" fin med en kort kedja till festliga tillställningar som också går att ändra till en handledsrem samt en läderrem bära crossover om man vill det. Låset är magnetlås. Denna väska är gjord  i Usa v42 2015. Så tacksam att maken överraskade mig. Själv får han bara en renbäddad säng och en glad fru när han landar imorgon kväll ;)
Då fortsätter jag och drömmer om denna IT väska från Gucci. På varje fashionistas arm nu. Kan förstå det, vill ha kanske ställa in mitt kalas och investera i denna väska istället :) ? Nej skojar bara, men verkligen en väska jag skulle vilja ha. Dottern gillar den med, hon är däremot inte någon vän av LV. Hon föredra Gucci och Chloe. Lustigt föresten, maken skrev att vilken skillnad i service han fick när han fick i andra butiker efter handlat presenten till mig. Det blir stora påsar då väskorna är inpackade i fina kartonger. Han skrev att han fann det märkligt att den påsen från LV förändrade hur han bemöttes i övriga butiker sedan. Han behövde aldrig vänta mer än 0.3 sek innan han hade någon som expidierade honom. Lite otäckt egentligen att det kan vara så. Varken hoppas eller tror att det är så i Sverige.
Tog en skön promenad idag i sol och lagom kallt.
Egentligen är det en stark sol men på bild ser det mulet ut. Konstigt. Men sol var det så det sved i de mörker och vintertrötta ögonen. Kändes som batterier i kroppen absorberade energin. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar