lördag 6 februari 2016

Plötsligt händer det :) heldag med vänner

En härlig lördag. Gick på stan och fick text från singeldamernas gäng. De satt och fikade så jag anslöt till dem. Så roligt tjejgäng och glad att jag som gift får hänga på dessa vansinnigt härliga tjejer med massor av skratt och galenskap.
Sedan var det dags för se lunch med nu modifierade extended family. Så gott få träffa alla ( nästan) ungdomarna. Inte så ofta de är med oss gamla längre. Dessutom länge sedan vi vuxna sågs också då de flesta nu bor eller arbetar på andra orter. Sällsynt trevlig dag. Varit lite stiltje på umgänges fronten ett tag då det var dels mycket arbete men också att saker förändras över tid ibland men även ork och kanske behov i livet ändras. Men kul när man får den där stunden tillsammans igen. Betyder mycket. Så sammanfattar en rolig lördag där jag hann träffa många av vänner jag håller av om än inte alla som jag saknat.
Lycka få hänga med våra fina och roliga ungdomar. De är så mysiga. 
Sen blev det bowling. Jag tittade som alltid på men hade sällskap i tittarpanelen.
Delar av fina vännerna på första parkett.
Ungdomarna mot de gamla
Nu blev det spontanträff för mello hos en av vännerna. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar