måndag 22 februari 2016

Halvdag

Arbetade fram till lunch idag då jag har mycket att fixa till mitt kalas. I går kunde jag äntligen "få tummen ur" för att skriva och posta inbjudningskorten. I dag möte på golfrestaurangen och sedan till banken. Puh körigt vara ledig. På fredag åker vi och tar en natt i Köpenhamn för att sedan bila till Rödby-Puttgarten med våra vänner. De fyller båda jämnt och kommer ha sitt kalas i augusti. Så vi behöver alla handla drycker till båra kalas. Champagnen som är viktig för mig är beställd redan på systembolaget och kommer om någon vecka till dem. Så den drycken vill jag inte chansa på. Jag vill dricka god skumpa och då vill jag också säkert veta att jag har just den drycken jag gillar. Men övrig alkohol köper jag i Tyskland. Det blir ju också en mysresa med vännerna. Vi övernattar i underbara Köpenhamn. Kul med en wekeendresa och lite nytta. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar