fredag 5 februari 2016

Red fellas

Efter jag arbetat klart idag möte vi upp vänner på stan för fika. Älskar träffa vänner på stan och fika. Något som jag lärde mig uppskatta under studietiden i Göteborg och som hänger i.
Sen hem och skaldjur för mig med vin såklart och övriga familjen åt biff faijitas så alla var nöjda.
Så mysigt få ha sina barn till bordet och ha spännande diskussioner om stort och smått. Väldigt mysigt se syskonkärleken när storasyster myser med lillebror även om lillebror försökte stå emot ömhetsbetygelserna. Vad hittar ni på i helgen då? Själv blir det lugnt. Lite bowling och mat på sen eftermiddagen med vännerna och sen hem för melodiefestivalen imorgon lördag. Har även kokat fond på skalen idag så vi kan göra en het skaldjurssoppa och sen ska jag provsmaka min champagne till det stundande kalaset. Ska bli skönt när det är över även om det också ska bli kul. Bara jobbigt ordna med allt. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar