fredag 10 mars 2017

Blondies have more fun.. lr?

Idag äntligen var det dags för min årliga hårklippning och slingning. Inget grått synligt än sa fina frissan :). Åker
Alltid nu mer till duktiga Lollo på Almgrens salong i Anderstorp. Jag är så nöjd med henne och den trevliga salongen hon arbetar på.
När jag så var blondin igen strålade solen vårlikt och maken och jag tog en jättegod lunch på Åsens racinghotell i Anderstorp. Jättegott verkligen. Så trevligt bli serverad vid linnedukat bord på lunch. Unnade mig ett glas vitt med. Är ju fredag, solen skinner, maken brevid mig, nyfrissad och strax ska vi åka förbi våra goda och gamla vänner iGislaved på hemvägen. Klart jag ska fira en sådan underbar dag
:)
Allt kändes vårligt idag. Konstigt bara för några dagar sedan hade vi ordentligt med snö.
Mitt blonda jag:) nu kommer det nog bli jättekul framöver ;) . Nu blir det lets Dance och hämtmat hemma tillsammans med en vän och hans döttrar. ( för att inte vara allergisk känner jag mig allergisk :). Blir alltid så denna årstid, kli i ögon och kill i gommen, tunn rinnsnuva men är allergitestad och 0-allergi, kan inte bli klok på detta :) Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar