torsdag 9 mars 2017

Gott i gott gott

Maken överaskar mig med min favorit mat...skaldjur dessvärre glömde han lägga champagnen på kylning men tur nog hade jag iag lite vitt på kylning så det blev en perfekt avslutning på min vecka. Nu tar jag helg. Första fria fredagen på länge och nu ska jag åka till Lollo i Anderstorp och klippa mig. Som jag längtar efter det. 
Såg denna på instagram igår och tänker på för snart 1 år sedan sa min svåger och syster samma sak om mig :) då de iaf tyckte att jag både liknade Pippi till utseende och sätt :)ja läsa den kommentaren på insta gjorde att jag mindes mitt kalas för 1 år sedan. Gott att den är överstökad och kul att den är gjord. Vad har ni för planer till helgen? Mina planer är enkla och modesta :) ge mig lite vårväder och några vänner att avnjuta det tillsammans med :) . Go'kvälll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar