onsdag 1 mars 2017

Semesterjoursmöte

Idag efter arbetet träffades vi privatpraktiserande i stan för att färdigställa semesterjouren i år. För vår del blev den kvar som vi lagt vår ledighet, nästa år kommer det inte vara så. Då har " min" grupp/ mina kollegor ansvaret lösa  sista ansvarer för hålla jourlinjen under semestern öppen. Nåja det blir nästa års huvudvärk. I år fick vi vår semester ograverad som vi lade den.  Fast jag min nöt tog fel restaurang ikväll. Gled in på den ena restaurangen och frågade om de hade en bokning 18.30 och ja det hade de. Tog ett glas champagne. Tittade på klockan 18.30. Inga kollegor. Då kommer personal fram och säger att mitt sällskap kommit. Men det var inte mina kollegor. Ffågar om jag är på Plataue? Hahaha det var jag inte! Hade gått in på en restaurang för tidigt. Bara hetsdricka upp champagnen och gå över till rätt ställe. Thats typical me :) Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar