tisdag 28 mars 2017

Lite bättre idag

Fick sova inatt och vaknade fräschare än igår morse. Ingen feber idag. Tog en halvdag igen. Arbetade fram till lunch och orkade idag gå hem i solsken. Igår var jag halvt medvetslös. Väl hemma guck jag till sängs/soffa idag väl hemkommen orkade jag en kopp kaffe på farstukvisten innan jag vilade i soffan. Skönt att det vänder snabbt. Ser ut som en gris. Inget ont om dem men inte kul likna dem :). Svullna ögon kan knappt se, rött söndersnutet tryne som är som en öppen kran. Måste snabbt se redigt ut, måtte jag inte bli fnasigt narig om läppar och snok då jag ve och fasa ska "catwalka" på vår stad och en modevisning nu på lördag. Det var svårt få tag på folk så standarden sänktes till ok för narrigt grisvinstryne, lätt bedagad medelålders :) nu fortsatt soffhäng och samla krafter till förhoppningsvis orka köra en heldag. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar