tisdag 20 juni 2017

Dåligt igen Telia och nya kompressionsstrumpor

Ovanligt tyst i telefonen idag. När vi skulle ringa en patient var det bara en konstig ton. Ja då får man felanmäla... eller hur urdåliga telia. Letar på nätet och hittar felanmälan. Sen börjas det, ringer från min privata mobil som turligt nog Inte är telia abonnemang. Talstyrning får sitta där en stund och " rapa" ord på kommando efter det kom tryck in olika siffror för önskad hjälp...när detta är gjort får jag reda på att det är 35 minuters vänttid på företagstelefoni. Allvarligt ni har problem telia, får reda på i telefon kön att ni för närvarande hade stopp i bredbandstelefonin och arbetade på det.. skickade ner en personal till lokala telia butiken. De visste inget men de gjorde felanmälan och någon skulle ringa upp oss på 40 min faaaast vi hade ju ingen telefoni.... men det löstes till privat mobil. När Telia ringer så informerar de-häpp- de har problem med sin bredbandstelefoni( vilket vi har på arbetet där vi har företagsfiber för säkrare datatrafik..) felet skulle vara avhjälpt till kl 13 idag. Telia ni med er skitservice. Varför inte mejla ut till oss företag att det är detta problem? Varför inte skriva det på er hemsida? Gå ut i media så vi vet? Ni och SJ är så dåliga levrantörer. Kundrelationer har ni nog inte ens hört talas om? 
Nåja tröstade mig med ett par nya löparkompressions strumpor. Det blir bra springa bort frustrationen. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar