söndag 11 juni 2017

Solglasögonjakt

Trodde väl aaaaldrig att jag skulle tycka runda solglasögon skulle vara något jag ville ha.. och även tycka de är snygga... jo men man är väl inte sämre än man kan byta sittben ;) ? Provade dessa från Prada, hiss eller diss? Jag säger hiss men diss åt priset. 3000kr för solglasögon. Så inga nya solglassögon idag.
Tvingade dock min make köpa nya jeans och utmana sig själv lite utanför comfortzon. Fick han att köpa skinny Replay jeans som var superelastic. Kändes typ som cykelbyxor på sa maken. Kul att han vågade och köpte sig lite nytt min hunk. Var jättefin i dem tycker jag iaf. Hoppas att han kommer använda dem :) . Maken har åkt till Göteborg för välgörenhetsgolf a'la Drottning Silvias barnsjukhus på måndag och på tisdag var det något matchspel herr och damproffs på world of golfs par 3 bana. Gott att ha honom hemma en natt då det blev så när han missade cuten i Österrike och flög hem igår. Go'natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar