måndag 4 september 2017

Åter i det vardagen

Vi landade igår vid 22 tiden.
Jag är som en vessla. Satt på rad 3 och maken med, men som sagt jag satt redan i bussen in till gaterna när maken kliver av bland de första passagerarna.
Gillar inte chips överdrivet. Kan knapra några flarn. Men den här rackaren är skitgod. Någon som vet om den finns i Sverige? Hoppas ( inte) det får då kommer jag äta hur många sådana som helst. Men köpte med ett antal påsar hem för avvänjning min dagliga påse som jag åt varje kväll i sängen Efter vi varit ute och ätit kvällsmat. Maken åkte inatt upp till Stockholm direkt från flygplatsen. Han var incheckad 04.30. Han skulle göra en välgörenhetsdag med unicef tror jag det var. Jag åkte med vännerna till vår hemstad. Var i säng runt halv 3-3 i natt men började till halv 10 idag så lite sovmorgon. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar