lördag 23 september 2017

Uppdatering IOS11

Gott ta ett glas champagne igår. Inte velat dricka någon alkohol nu när pappa varit så dålig ifall jag behövt åka dit akut. Men nu är ju hans hälsa för stunden stabil och då gott ta 2 glas av denna favoritdryck 
Hösten är här verkligen och inte blev det en varm och skön höst heller. Men kall och blöt får jag tillskriva den. Gillar det inte. Hösten kan ju vara underbar. Men nu regnat i typ 2 månader.
Idag lite fix på arbetet. Lunch på stan och sen handlade jag mig lite make på make up store och en ny höstkappa i färgen kamel. Handlade på HM faktiskt. Väldigt sällan jag handlar där och ogillar stöket i vår butik i city men efter letat i stan och inte hittat någon kamelfärgad kappa utan bara svarta och grå så hängde det en på HM i sista butiken jag gick in i bara för att se att det finns "Inga kamelfärgade kappor" någonstans i vår stad. Där hängde den, satt snyggt på och priset var billigt så why not. Jag slog till. Nu ska jag uppdatera till IOS 11 på min telefon och vad jag förstått så är inte denna bloggportal kompatibel med den uppdateringen. Så försvinner jag helt och en längre tid så är det anledningen, men hoppas att det ska finnas en lösning. Om inte tack för mig och att ni läst och om det går att lösa, på återseende. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar