lördag 11 maj 2013

Nyttig Lördag

Denna Lördag har varit effektiv för maken och mig. Vi har varit på miljöstationen och slängt skit och sedan fick vi ut utemöblerna. Järnspikars vad skönt. Maken grävde ner den nya kabeln till parabolen. Jag trimmade gräskanter med trimmern ( det var inte bra för nacken) och kratta löv i påsar, sedan for söta Babs och jag i deras fräsiga BMW till lika söta sköterskan min och förfriskade oss lite, på väg dit trafikolycka med en mc och bil i korsningen till Tibro, men det verkade som att det gick bra för mc föraren satt upp brevid på marken. Nu ett glas rose och hänt extras skvallerblaska och lite choklad skumbjörnar i väntan på makens smaskiga grillning. Är så skönt fått gjort dessa hemska måsten med trädgård, vi är lika sist varje år maken och jag just för att vi saknar både intresse men även ett visst mått av tid. Samt idag premiär för var Robiz att klippa gräsmattan. Go'kväll




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar