måndag 7 september 2015

En kväll på rådhuset

Funkat bra arbeta idag. Försöker ta det lugnt och göra en sak i taget klart. Inte alltid lätt men med magen nu försöker jag tänka så. I alla fall idag och det gick bra :) . Kul kunde skicka iväg sonen till en klädbutik och prova ut mysbyxor idag. Sedan gick mor bara dit och betalade efter mitt arbete. Höll dock på att svimma när jag kom hem och såg att sonen tagit en storlek XL!! Hallå vad tog "lillskiten" min vägen :) lite stora var nog mysbyxan men ändå inte Jättestora. Tog ikväll en kvällsfika med vänner på stan och vårt trevliga fik Rådhuset. Jag höll mig till en halv kopp te för vara snäll mot lilla magen. Lite vemodigt att många av våra vänner flyttar från stan eller redan har flyttat. Men vill man göra karriär/ utvecklas eller meritera sig så fodras det. Men lite ledsamt att ens vänner far iväg. Då försvinner mycket av våra spontanträffar och mys. Men å andra sidan är ju livet föränderligt. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar