söndag 6 september 2015

Hemma igen efter en" SPA" weekend på kirurgakuten

Så där. Jag få bara höja mitt glas och salutera den fina vården jag fått och den blixtsnabba undersökningarna. Fantastisk vård. Sen att all personal är jäkligt trevlig är ju bara bonus. Ska jag säga något negativt med glimten i ögta så är det väl deras fula vårdskjortor :) kunde de inte vara lite mer piffiga :) man ser ju sjuk ut bara ha en sådan på sig. Dock är jag genomgången väl och inga konstigheter hittade. Min diagnos verifierades magkatarr och stor klenhet. :) Röntgen, labbvärlden och gastron var bra. Man tog  några biopsier från magen på lite rodnad slemhinna. Tack Sverige för fin vård och tack alla vänner som hjälpt mig och tack alla vänner som visat omsorg och omtanke över denna klendank :) . Maken åkte till Kazakstan idag och lättad över att det inte var något allvarligt. Go' middag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar