måndag 30 november 2015

Happy Birthday till min förstfödda idag

Tänk vad tiden både går fort och långsamt ibland. Idag fyller min förstfödda 27 år :) . På bild nedsn är hon bara några timmar gammal.
Mysigt titta på gamla bilder på min lilla docka.
Så idag 27 år och  mitt i livet med alla möjligheter framför sig. Jag var 22 år när jag fick dottern. 
Så det blev såklart paket. Från Rituals och deras underbara Sakura serie.
Maken bakade en jättegod kladdkaka med polly och marsmallows. Ser kanske inte så god ut på bilden men kan lova att den var onödigt god. :) idag blev det även mötet med skolan. Nu ska rektor sluta och en annan av sonens lärare. Han har haft en otrolig omsättning på lärare så många att man tappat räkningen. Känns inte lyckat för barnen. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar