tisdag 24 november 2015

Lite sydafrika och ett glas vin

Kollegan i sydafrika hade vänligheten att dela med sig av lite bilder från sydafrika. Verkar inte vara minusgrader där. Är detta en babian tro? Gulligt med lilla bebisen hängandes i pälsen. Overkligt, tänk själva att se sådant i vägrenen?
Detta verkar vara en hårsalong,var du där och provade en klippning tro C? :)
Fantastiskt arbeta de gör. Läste att kollegan en dag hade 55 akuta...! Jösses, 55 akuta behöver jag nog närmare ett halvår på för komma upp i. Det är nog en helt annan värld än vad vi hemma är vana vid. Men otroligt fint att  ni " volontärer" gör detta. Vet att det är många som vill åka men få får möjligheten och glad att C fick denna möjlighet att åka iväg på ett sådant här hedersuppdrag. Jag har inte blivit tillfrågad  och om jag skulle fått en förfrågan hade jag inte vågat :)
Dagen avslutade jag med en väninna som det nu var länge sedan vi sågs. Gott träffas över lite vin och prata. Tiden går så fort nu för tiden. Vips har veckor gott utan man träffats. I morgon har dotterns butik mingelkväll så då åker vi ditt. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar