söndag 15 november 2015

Vilodag och spraytan

Sov så skönt inatt. Var igår när jag kom hem till staden min upp på vår ICA Maxi butik och handlade lite mat. Då hade de byggt ett pepparkakshus i marabou mjölkchoklad och nonstops. Fint och roligt. De är verkligen innovativa. Möte på en nära vän till familjem som bjöd hem oss på kvällst. Perfekt :) då slapp jag som trött och usel matlagerska tänka på det och mysigt att umgås. Vänner är verkligen fint och viktigt att ha.
Blev en liten chokladpralin till mig med från ärovördiga  Bräutigams i Göteborg. 140 årigt chokladhantverk där all choklad och marsipan görs för hand.
Så har jag idag för första gången provat spraytan. Man blev snyggt brun direkt. Vet ej om det syns på bilden för direkt efter tanning var kamraten från igår och jag ute i motionspåret så är kanske mest rödmosig på bilden och jag får inte duscha på 4 timmar efter tanning. Kanske inte skulle svettats heller? Haha nu är det iaf för sent få se hur jag ser ut efter dusch sedan. Nu laddar vi för en intensiv vecka igen. Har prao hos mig och på tisdagkväll är det kvällsmöte med kollegorna i stan för prata jourer över jul och nyår samt lite allmän info oss i mellan men även socialt få umgås. Maken kommer på fredag hem igen och på lördag morgon blir det Stockholm över natt med maken i tjänstens förtecken. Vi kommer bo på Grand Hotell och det längtar jag efter och deras frukost. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar