tisdag 17 november 2015

Idag lagade mor mat.... Or not

Idag kunde jag lämna arbetet relativt tidigt. Strax efter kl. 18. Sonen som har prao ville ta med Sushi hem. Så för första gången köpte jag sushi take away då jag fick byta ut lax mot räka och avocado. Nästa gång jag äter sushi får det bli bara avocado knytena. De var godast.
Längtar efter maken som kommer hrm sent fredag kväll. Då packar vi om och åker till Stockholm direkt på lördag morgon.
QS pågår. Helvetesvecka för de som tvingas genomgå det. 6 dagars spel och tror det är 25 bästa som får ett tourkort för nästa år. Många duktiga spelare där. Maken är igenom nålsögat för cuten. Efter 4 dagars spel så delas startfältet så de ca 50 talet( jag vet ej exakt) bästa spelarna får spela de 2 avslutande dagarna. Nu skruvas värmen upp ytterliggare. Nu måste allt stämma, spel, närspel,huvud och fysik sedan måste man även ha lite tur på sin sida. Hemsk tid där nere. Lider med dem. Häng i love. Nu modern family innan John Blund kommer med sitt sömnpulver :) Go'natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar