måndag 16 november 2015

Merci beaucoup coop extra för färdighackat

Efter som vanligt en lång dag på arbetet var jag tvungen att åka förbi mataffären på hemvägen.
Hatar verkligen att laga mat, speciellt efter arbetat mina numera vanliga 12 timmars arbetspass. Då vill jag bara hem och äta någon annans lagade mat. Men maken är borta till fredag denna veckan. Så in på affären. Funderade på vad ska vi äta? Vad kan jag laga? Spanade på fiskdisken där räkorna brukar ligga men såg inga och det är bara jag och svärsonen som äter räkor, så det var ingen lösning ändå. Det är DÅ jag ser deras färdighackadd grönsakspalett för 59kr. Vilken grej slippa hacka, när man är så trött och klockan är sen. Så tacos fick det bli. Det gick hem hos oss alla. Nu var det jättelänge sen vi åt tacos. I säng nu och koppla av med min favoserie för stunden , the Modern family. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar