söndag 1 november 2015

Laddar för nytt kalas då

Efter en intensiv men väldigt trevlig dag igår och en halvtaskig nattsömn där min systers katter höll låda och sonen med vänner spelade tv spel och tittade på film högljutt.Katterna vässade klor på möbler och mattor samt mördade sonens fina RM Williams kängor. Sonen älskar dem och blev lite ledsen men får ta dem till en duktig skomakare och se om han kan fixa till dem. Jättemysiga katter men var lite som ha småbarn igen.
Maken skickade bild på mina vigselringar som servats på Cara och min älskade safirring jag fick på vår 15 åriga bröllopsdag nu lagad efter ett besök i kongliga hufvudstaden i våras när jag stod en Zaras omklödningsrum så gick brandlarmet. Skynken slets upp och ut skulle man. Jag stod i trosa och BH..,. Ville inte springa ut sådan och slet med mig min tröja och slog då i handen med ringen i omklädningsrum stolpen så en kloinfattning brast och safirstenen sköts iväg i infattningen så de andra 3 klorna bockades till. Nåja nu är den lagad igen och jag kan äntligen använda den. Har saknar den.
 Maken har nu åkt till Ras Al Khaimah och checkat in på hotell där han nu skall träna och spela en liten minitour tävling lokalt. Han kommer hem fredag veckan som kommer. Nu vankas det kalas för min brorson och sedan hoppas jag att jag kan få lite lugn innan arbetsveckan brakar igång. Ska på kurs tors-fre och har knökafullt mån-ons och satt in patienter efter arbetstid med för rå ut det. Men har inga akuta tider alls att erbjuda i veckan. Jaja efter denna vilsamma helgen i lugnt tempo( ironi) så är jag laddad imorgonbitti :). Go'eftermiddag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar