lördag 7 januari 2017

Arbete och slappa

Såg i nättidningen att man nu kan sms rösta på kandidaterna till vår lokala idrottsgala.
Maken är nominerad i år och det är jättekul. Nu hoppas jag att alla golfare röstar inte bara för att det är min make ( ja ok då, lite för det med då :) ) . Utanför att stötta sporten. I vår stad älskar man 1) handboll ( en gammal anrik handbollsstad) 2) fotboll 3) ishockey. Golfsporten räknas inte och ändå spelar så många golf. Det är mest därför jag tycker att man ska rösta mest för att stötta sporten. Så rösta nu :)
Fick arbeta idag, ett akutfall och på hemvägen köpte jag mig ett nytt gloss från makeup store. Väl hemma tänkte jag prova det men tycker förpackningen verkar öppnad. Tar ut gloss och ser att den inte är till för att säljas. En tester... suck bara åka till stan imorgon igen då.
Maken bor på Centurion Golf Estate. 20 minuter från både Pretoria och Joburg.
Här bor han och det är hans hyrbil till höger i bild. Han kom fram idag men har inte tränat då det dels regnade men han var så trött efter sin nattflygning som inte gett honom någon vila. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar