torsdag 12 januari 2017

Fullmåne och fortsatt utveckling av mitt nya intresse..

Det är en fullmåne= betyder att jag sover dåligt/inget inatt. Varulven i mig vaknar tydligen varje fullmåne... detta är på väg till bilen efter arbetet. Sen kommer nästa vitaminpiller, någon som minns mitt parkeringsdebackel i Stockholm för några månader sedan? Bra, jag hade nästan glömt men blev påmind när jag hittade parkeringsbot på 750kr på bilen för att jag ställt mig fel på datumparkeringen. Måste varit trött i morse då jag noterade att de inte var några bilar så lätt parkera... det avfärdade jag med att det berodde på att jag var tidigare än normalt... kollde även datum i telefonen 12/1 japp, noterade att husnr var ojämna.... på motsatta sidan av gatan. Ridå allt insåg jag med boten i handen. Får sluta med detta nyvunna parkeringsbot intresse :)
Det blev mat med sonen ikväll igen på sushi och noddle bar från igår. Mysigt hänga med sonen. Sen ut med bilen till svärföräldrarna som hämtar hem maken från Arlanda när han kommer från SA. Sedan myste jag. Egentid, i sängen champagne, ost och kex och på datorn kolla Antique roadtrip med KF vid min sida. Imorgon kväll har jag min älskling hemma igen. Skönt, blir tomt utan honom, han fattas oss. Sonen sa idag medan vi åt: mamma du är ocool men pappa är cool tycker mina kompisar. Han ser stor och tuff ut, som en HD kille :) isåfall världens snällaste och mjukaste "HD" kille. Men jag ocool? What? :) Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar