onsdag 11 januari 2017

Mat ute med sonen

Varför måste man äta?
Sonen ville äta på sushi yaki& noodles bar. Var jättegott jag åt någon bibimap?? Nåväl jättegod och massor. Kom ut i en fräsande järngryta och så skulle man röra om allt innan man åt. Hit går vi igen.
Lite halvfräckt tak hade de.
Väl hemma i busvädret var min bästa soffplats upptagen :) bara för mig lägga mig i andra soffan.
Överraskning av patient idag. Champagne de köpt på vingård i Champgneland. Ska bli spännande att smaka på.
Maken är på vääg hem. Landar i Stockholm fredag morgon och har checkat in vid flygplatsen i SA. Han skicka bild då duschen sitter mitt i badrum som en lampa ungefär och inga duschväggar. Man ska tydligen duscha mitt i badrum och sedan traska omkring i väran när man går på toan. Hur tänkte man där tro? Fick nu busväder eller kom ni lindrigt undan? Vi kom lindrigt undan så här långt i alla fall. Regn och lite blåsigt men inte mycket blås alls mer som en kulen dag. Hoppas det stannar vid det. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar