måndag 13 februari 2017

Förkylning och matleverans

Ja snuvig och matt. Fick väl för att jag aldrig är förkyld... lr hur. Idag kom mina" matkassar" i lådform ifrån citygross i en grannstad brevid oss. Hur bra som helst. Jag körde flexikassen dvs att jag valde själv vilka recept jag vill laga i deras meny, jag väljer även antal middagsdagar tog 7dagar och för hur många personer, tog 4 pers för mig och sonen så det även blir en matlåda till arbetet. Fräscha ekologiska råvaror och det bästa var att jag kunde handla vad mer jag önskade. Hemkört för 50kr. Wow. Det finns veggo kassar, bamsekassar för barnfamiljer allergikassar mm gå in på citygross.se och se. Jag älskar sådana lösningar som inte vill eller kan laga mat. Så perfekt för mig och säkert för fler. Det var min sköterska som tippsade mig då de som barnfamilj kör bamsekassen. Nu försöka krya på mig så jag blir piggelin igen. Tjejträff på onsdag. Fick ställa in en träff idag med en vän då jag var för vissen. Ställde även innen vinprovning med munskänkarna på torsdag med portugisiska viner. Inte kul om smak och luktsinne är ok. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar