onsdag 8 februari 2017

Progesteronkräm och kyla

Beställde hem en biodentikal progestereonkräm från England och Female balance. Har tidigare hört hur bra detta är både för kvinnor och män. Sedan läste jag om det. Verkar bara hur bra som helst iaf. Ska nu prova själv. 2 pump på morgonen och 3 pump på kvällen smörjes in på insida handled i 16-20 dagar med uppehåll för menstruation om man har det. Har man ingen mens kan man använda den ändå och även män. Men vad är det bra mot? Ja enligt en proffessor i biokemi är den bra morverka fettsamlingar tex lovehandles, äpplemage mm. Men även bra mot mensvärk, PMS, rikliga menstrationer, humorsvängningar,trötthet,acne,klimakteriebesvär, prostatbesvär ( män)svårigheter bli gravid upprepade missfall, sköldkörtelproblem mm mm. Jag ska prova iaf. En flaska ska räcka i 2 månader och kostade ca 300kr med frakt. Gick jättesnabbt och smidigt beställa den och få den, det var bra och tydliga instruktioner på svenska med , återkommer när jag använt det en tid om det är hiss eller diss. Är det bra kommer jag fortsätta använda den och köpa den från detta företag då det var positivt att handla från dem. Bra support har de med.
Kallt nu, så kallt att vår KF ligger framför braskamin för värme. Jag har god lust ligga där med. För fy vad kallt det är. Haft pappa på kvällsmat idag. Det uppskattade han. Är långsamt på hemmet säger han och han blir alltid lite nere när kamrater på boendet går bort. Det hade gått bort en " kamrat" till han nu. Imorgon firar vi svärfar 70 år och svärmor och svärfars 50 årig bröllopsdag. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar