onsdag 17 maj 2017

Caddies och begravningskläder

Maken är i Italien och Scicillien. Han fick inte tag på någon Caddie. Fanns inga. Vad göra? Jo, kollegorna och vännernas fina son ställde upp. Nyss hemkommen från sin utlandsresa kunde han så snällt flyga till Italien bara med mindre än 1 dags inställestid. Maken texta mig på arbetet igår em att han ingen caddie hade. Jag gick över till kollegorna som ringde sonen som direkt sa ja och flög iväg timmar senare. Söta kollegan ja hon körde mitt i natten till flygplatsen för att sonen skulle komma till flygplatsen. Vilka fina och härliga människor. De är så omtänksamma.
Ja, efter arbetet idag provade jag kläder inför begravningen. Klädsel ljus och gärna ifrån den avlidnas butik var önskemålet från de närmaste. Sagt och gjort. Blev skinnbyxor från sixtydays, skinsnake boots smoke från Ivylee och blus från MyMonday morning. Ljust och från butiken. Blusen har fina veck i ryggen. Gillar mina spetsboots mer och mer. Så sköna ha på sig.
Butiken har ett par leoprint skor kvar ( på bild mina egna jag köpt) i storlek 37 men små i storleken och mer i storlek 36. Jag är en klassisk skostorlek 36 och dessa 37 sitter som sydda på foten. Ponnyhår och 8 cm klackhöjd gör dem så sköna gå i. Från danska Copenhagen. Slut överallt. Ord pris 1579kr men nu halva priset. Så hör av er om någon är intresserade av detta sista och enda paret kvar i denna kollektion i butiken. Go'natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar