lördag 20 maj 2017

Varmt och varning vitchock

Varmt idag med. 2 varma dagar i följd bara att glida i den nya bikinin från Change lingerie. Glad att de har mina storlekar i den butiken. Så nu ska den bleka tantkroppen få en riktig D-vitamin dos om inte min bleka kropp fungerar som en reflektor och åstadkommer en solförmörkelse?
Råttfångaren från Hamlet/Skövde ligger på sin post och är förmodligen bländad av den vita knubbsälen ( mig) som strandat på altanen. 
Väl inne tänkte jag överraska maken att med att fetta in hans " nya trädgårdsoverall" ( som han försökte sälja in den som :)  ) till min hjälp fick jag Bente  med sitt onda öra ( medicin börjar ta hand om det nu) som tyckte skinnstället var en utmärkt hundkoja, han somnade på 0.1 sek :) tja funderar på om jag ska ta med sonen upp på berget och springa lite? Gillar inte springa i skogen och då bra när jag lyckas tvinga med sonen :) . Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar