tisdag 9 maj 2017

Jag har blivit bedrövlig...

Gud vad dålig jag har blivit på att uppdatera här inne. Kan inte skylla på något mer än dålig disciplin. 
Nåja lägger ut lite bilder från lördagen som bjöd på försommarvärme. Var ju runt 20 grader. På kvällen grillade vi och jag drack min favoritdryck Champagne. Tattinger är en champagne på min personliga lista över favoriterna..
Lördagens klädsel var skor/moccasneakers från Dashia( de är så sköna, som att stoppa ner fötterna i tempurkuddar), jeans från oneteaspoone( streatchigt sköna och med längre bakkant än fram och en mycket gammal blus från HM( med hästmotiv), säkert 10 år gammal om inte mer. Men gillar den och den åker fram då och då. Vissa saker är bra köp vare sig det är dyrt eller billigt. Jag gillar det lite mer dressade stilen med ibland lite " tuffare" inslag, såsom de trasiga jeansen ;) 
En skön kvällspromenad med våra vänners goding Bente visade att värmen fått träden att blomma på en enda dag i denna sommarvärme. Sen hade jag mysigt " herrbesök" i sängen. Bente låg så nära och värmde så gott. Hans " mamma och pappa" var i Spanien och kopplade av lite. Jättemysigt ha honom. På fredag åker jag över natt till Stockholm för vår årsstämma inom Praktikertjänst. Det roliga är kvällens tillställning och där är min båda kollegor från Karlsborgstiden med. Vi som brukar träffas regelbundet får träffas även uppe i Stockholm. Det är riktigt kul det. Men först arbete några dagar till och bestämma outfit under tiden känns nästan lika svårt som att åka till månen :) Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar