onsdag 24 maj 2017

Solig dag och ledig

Ingen sugmotor och sol. Tekniker på mantorp med maken. Vad göra? Jag följer med :) vilken upooffring behöva sitta och koppla av i solen? ;)
Gillar Italiensk kvalite'/design. De kan motorer, klädet, mat , design och viner. Bra skit helt enkelt.
Jag är ju inte champagnefreak för inte och om jag inte i depå kunde unna mig lite finmys vem är jag då? Champagne, chips, bensinångor, motorljud och frusna däck med täcken på hur mysigt som helst. Olika världar man från en dag till snnan kan befinna sig i.
Här har jag tillbringat en skön och avslappnad dag. Lyckats bränna mig i solen. Jag är märkligt glömsk så fort varma solstrålar tittar fram. Då grillar jag och njuter fast det inte är bra. Förträngning när den är dom bäst.  Go'eftermiddag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar