lördag 21 december 2013

Julhandling

Idag innan lunch åkte maken och jag och handlade det sista i matväg inför julen. Vi hade tur för massorna hade inte vaknat ännu. Vi fick parkering lätt och ingen trängsel. Skönt för när vi lämnade Elins esplanad så var det bilköer överallt.
 Gulliga dottern ringde igår kväll och berättade att hon köpt presenter till familjen som har det svårt och firar jul med oss. Sa att det behövde hon inte alls men dottern sa att hon ville. Fint gjort, mammi blir rörd. Väl hemma gjorde faktiskt jag julen köttbullen, jag är ju nästan aldrig i köket. Maken och en vän åkte till gymmet när jag fixade köttbullarna. Kul att maken hänger i med sin träning. Jag och Babs gick en promenad efter mitt kökspass. Nu ligger jag och tittar på baksmällan 3 och maken och Babs make är nu och spelar tennis. Morgondagen får läggas till lite städning då jag arbetar på måndag med att ha jouren och efter det så är det uppesittarkväll traditionsenligt numer inne hos Babs med familj. Jättemysigt. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar