onsdag 6 maj 2015

Äntligen värme och sol

Så kom den äntligen åter, solen och lite värme. Maken skickade denna bild ifrån Turkiet.
Nu börjar det att blommas hemmavid. Har inga rabatter men dessa små rosa saker växer hemma i allafall. Inte vet jag vad de heter heller.
Litet naturblomster står det vid entren. Usch vad jag avskyr trädgårdsarbete :) men gillar att ha liten plätt och älskar sommar. Mycket som behövs göra hemma men är helt dränerad av en rörig arbetsituation. Ingen ro och harmoni och mycket osäkerhet. Gör att jag är helt färdig när jag kommer hem. Sedan roar mig inte hem och hushållsarbete så lätt då få en anledning att inte göra det. Sörjer mer då att jag inte har någon tid över till att springa. När jag är hemma vid sju halvåtta ska mat fixas, läxor göras och ja ..  Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar