tisdag 26 maj 2015

pingstkalasx2

 haft och har strul med att kunna ladda upp bilder på bloggen. I lördags var vi kallade på 40 års kalas av min yngsta systers sambo. Väl på plats bussades gästerna till Silverfallen där det blev överraskningsbröllop. Jag visste om bröllopet då jag tackat nej till 40års kalas eftersom jag sedan långt tidigare tackat ja till vänners 50 års kalas. Min syster ringde då och sa varför jag var tvungen att även komma på deras "kalas" jättefint bröllop och många som rördes till tårar. Jättekul
 Sen snabbt hem för dressa om till 50 års kalas på Hökensås och Bastusjön. Hoppa ur klänning och hoppa i oömma kläder för outdoor aktivitet. Roligt och annorlunda sätt fira de 50.
 Jubilaren hade bryggt eget öl på ett microbryggeri och gjort egna etikketter med temat 50th shades of mr Grey..
 Matsalen där kompisgänget sitter
 Mureka där renskav stektes men sällskapet som fiskat hela dagen grillade även sin egenfångade fisk.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar