lördag 16 maj 2015

Modesto och outlet :)

Följde med väninnan i morse till Karlsborg och till den fina butiken Modesto.
Jag skulle inte ha något men slog till direkt när det var fynd på gång.
Ett par fina espandrillos från stylesnob i läder. Dock i fel storlek. De var i 38 och jag har 36 men trampar ner hälen och så blir de fina flipflops för 100kr :)
Sedan blev det en fin puderfärgad blus och en fin kashmirblandning i stickad tröja från Marlene Birger. För bara 300kr per tröja/blus och orginalpris på ca 2000kr. Ni förstår om jag behövde handla lite va? Nu cykla upp till affären och handla lite medan sonen är på golftävling. Åkte på lite arbete idag efter lunch. Hade ju jouren för de privata igår och en kollegas patient fick värk och ringde sin behandlare som hade kvar gårdagens meddelande att jag hade jour på fredagen. Patienten är golfaktiv och med i samma klubb som sonen och vips hade han mitt privata telefonnr och ja fick tag i mig privat. Så bara gå upp till arbetet och starta igång " verkstaden" som tur var väninnan med och fick hoppa in som assisterande sköterska. Så där gjorde vi en liten insats. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar