fredag 2 september 2016

Aw

Maken kom hem ifrån Dubai i kväll. Jag har fyndat idag. Gillar fynd :) något du inte måste ha till oemotståndligt pris. Vita fornarina jeans 1200kr ord pris och nu...100kr då butiken styled by me sålde ut udda storlekar ur sommarsortimentet. Kul för mig som hittade en skön byxa.
Köpte även Lumene nagellacl på Åhlens, fanns i fina färger och 49kr.
 Jag köpte även en billighets mascara ifrån isadora. Efter jag slutat med fransarna så har min egna ögonfransar blivit kortare. Ingen av min sk märkesmascaror ger mig färg och volym. Såg denna insane mascaran från isadora brevid nagellacket. Verkade iaf ok när jag provade ikväll.
Hämtade maken vid tåget från flygplatsen kl 18.00 ikväll. 18.30 var vi på stan för AW med en god vän. Trevlig och lugn kväll med mat, bubbel och skratt. God kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar