måndag 26 september 2016

Maken hemma igen

Så kom äntligen maken hem till oss. Han kom direkt upp till mitt arbete och fixade med fakturor inför månadsskifte. Just nu myser vi av makens framgång, det har varit många motgångar innan detta. Så viktigt unna sig även njutning och tillfredsställsen när det går bra. Min far ringde på eftermiddagen och hade svimmat igen så han var på väg in med ambulans. Maken åkte snällt in till akuten och hjälpte min pappa där inne och körde sen hem honom. Han är fantstisk min man. Först spela tävling igår och påbörja flygning hem till Sverige. Sen tidig flight imorse och så bilkörning och ändå fixar han med svärfar. Själv har jag så ont i ryggen att jag fick avboka sista timmen med patienter. Legat raklång sedan jag kom hem från arbetet och det var skönt. Maken fick handla och laga mat fast det borde varit tvärtom och vi borde firat honom. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar