söndag 18 september 2016

Mattetjorvs skit

Detta är min systers katt Agnes i Uppsala. Hon är innerkatt men älskar att gå ut i koppel. Så tidigt i morses tog Agnes med syrran ut på morgonstund har guld i mund :) . Syrran skickade det fina kortet på tissen.
Make och svärfar sliter med garaget och dess ommålning. Sonen körde ordentligt i sitt första matteprov på gymmasiet. Omprov nästa vecka samtidigt som mattekurserna rullar på. Varken jag eller sonen fattar något, jag har glömt precis allt. Vi har kämpat, räknat fel, varit arga och ledsna. Vi har begärt av skolan ha möte men inget händer. Var på dem senast förra veckan på föräldrar möte . Nytt mejl idag och om inget svar imorgon kommer jag anmäla till skolinspektionen dess underlåtenhet. Jag har haft dålig känsla hela tiden med denna skola men sonen ville dit även om han ångrat sig nu. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar