fredag 23 september 2016

Flashdance

Ikväll gick vi på flashdance jag, dottern och hennes sambo. Mannen i Tyskland och sonen hade en tjej över på tacokväll.
Mysigt hänga med dotter och svärson. Hon och jag gick på mycket teater när hon var liten och mycket mysigt gå på kultur tillsammans igen.
Här är det paus och vi hade prebetalt vår snacks och dryck så när vi kom ut ur salong hade vi vårt egna bord.
Duktiga människor och kul lokalt förankrade. Fotoförbud under föreställning men här är den slut och de tackar för sig. Så bra sång, de borde sålt en egen skiva med musik ifrån föreställningen. Imponerad av både produktion och artisternas utförande. Vilka sångstjärnor.
Min dagens outfit. Väl hemma unnade jag mig goda ostar från läckerbiten med fikonmarmelad. Till det 2 glas champagne. För mig som
Älskar champagne är detta livskvalit'e och maximal njutning. Åt en god italienare Trentino Pasubio och en schweizare Kaltbach creamy. De sköljdes ned med en kyld Lois Roederer. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar