söndag 25 september 2016

Vilken dag....

Vaknade av att fina KF låg vid mina fötter.
Nervös dag. Maken låg ensam 2:a inför avslutande rundan idag. Jag vill aldrig veta hur det går medan rundan pågår utan först när det är klart. Men idag har varit nervöst för mig. Jag har sysselsatt mig med allt. Tur på berget med sonen.
Handlat lääääänge på matbutiken. JG tvingade även in sonen i en gamebutik så  tiden skulle gå.
Åkte till sportbutik och köpte löparbyxor till sonen som nu vill bli yrkesmilitär och vill träna inför antagningsansökni garna senare. Köpte även en vinterjacka till honom.
Så fort rundan var över ringde dottern och berättade. Maken slutade delad 3:a och kämpade fint. Jag är så stolt över han och glad att hans fina spel belönades. En bragd tycker jag. Han kom in sent i tävlingen och har inget permanent spelkort och klarar det så bra. Delad 3:a med en annan rar svensk. Robert Karlsson. Grattis till er båda. Ibland är gammal äldst ;)
Bild från igår men den får avsluta min dag här på bloggen. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar