söndag 11 september 2016

Vilodag

Idag har jag bara kunnat vila i soffan. Allt för avlasta rygg och nacke i för kommande vecka. Blivit uttagen för en SIFO undersökning. 44 sidor fullplottrade att fylla i. Små rutor och kryss fick inte komma utanför rutan. Suck. Kommer ta dagar fylla i. 
Såg denna dress på Magdalena Graaf's blogg. Hon skrev att den var från Lindex och skön. Den tog tydligen slut överallt. Men jag fick tag på ett set i vår Lindex butik. 249kr per del. Den dressen är hur skön som helst, precis som hon skrev. Samt snygg för vara mysdress. Men framförallt sååå skön. Hittar ni den på någon butik, köööp den.
Kunde idag gå en 5 km promenad och så varmt för årstiden. För 1 eller om det var 2 år sedan vet jag att det vid denna tidpunkten var svinkallt. Hade mössa och vantar när jag var ute med grannens hund då. Nu gick folk i shorts och linnen. Ändå ser jag mycket rönnbär på träden och då säger väl den gamla bondepraktikan att det blir en kall och snörik vinter? Hua, hoppas inte det. Go'kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar